Assumptes diversos



1. Cerca informació sobre qui eren els Cucorba. Afegeix imatges, la seva història i tota la informació que trobis.

Resultado de imagen de cucorba

Cucorba és un grup mallorquí dedicat a l'animació i la música infantils. Fundat a Muro el 1977, l'integren Francesc Aguiló Serra, Jeroni Cerdó Cladera, Gabriel Gamundí Ramis i, des del disc Mamballetetes, Gemma Palà.
Actuen vestits de pallassos i el seu repertori es basa en cançons populars d'arreu dels Països Catalans i amb temes de creació pròpia.
    2. Explica el que penses que hauries de fer, en el teu dia a dia escolar, per a millorar tant la teva actitud com el teu rendiment.
     Jo crec que hauria de fer mes esport i anar a repas.

3.  Explica què significa per a tu l'amistat, si consideres que tens bons amics i si tu et consideres un bon amic i per què. Quines qualitats ha de reunir la persona considerada amiga per a tu? Afegeix imatges que simbolitzin el que és l'amistat per a tu.
   
      Per a mi l`amistat es una relació afectiva que es pot tenir amb dos persones o més.
      Entre ells hi ha d´haver amor, lealtat, solideritat, sinceritat, i moltes coses més.
      Jo tenc bons amics i crec que jo tambè som una bona amiga.
      La meva amiga ha de ser una persona que hem dongui molt amor que estigui 
      SEMPRE al meu costat en les bones pero en les dolentes més encara.

           Resultado de imagen de una chica en el hospital con la amiga alado

Comentarios

Entradas populares