La meva presentació






Hola, som na Fatima El Moutaouakil, tenc 17 anys. Som de Mallorca, visc a la Colonia de Sant Jordi i vaig a l`institut de Campos. En el meu temps lliure m`agrada quedar amb les meves amigues, anar de compres, etc. Som una persona timida pero cuant ja tenc confiança amb aquella persona me moll molt me consider simpatica.
La majoria de les meves amigues van amb jo al Insitut Ies Damià Huguet. 
Cuant sigui major d`edat m`agradaria viatjar per el mon i coneixer cultures noves... jo de petita sempre he viatjat amb els meus pares per tot Marroc i ara començarem a viatjar per llocs que mos agradaria anar per exemple enguany a Nadal anirem a Turquía i ja per l`any que ve esteim pensant per on anar.
Encara nose segur que estudiar tenc pensat fer infermeria però no es segur vull sebre que hi ha de formació professional mitjana per fer-ne cualque cosa que me cridi l´atenció.


Imagen relacionada
     






Comentarios

Entradas populares